Februari till augusti 2011 arbetade jag i rollen som marknadskoordinator /kommunikatör på Müllers Bil i Luleå.
Arbetet har omfattat bl a:
- löpande marknadskommunikation
- planering och produktion av annonser
- uppdatering av grafisk profil
- informationsstruktur, design och projektledning av ny webb/hemsida
- eventplanering, projektledning och genomförande
- e-postmarknadsföring, nyhetsbrev och inbjudningar
- fotografering av event och personal
- kvalitetsarbete inom service
Familjeevent:
Eventet fick namnet "Villa, VW, Vovve" då Volkswagen närmar sig Sverige-toppen som familjebilsmärke. Planering av aktiviteter som spel, trollkarl, ansiktsmålning, målarvägg, bio med filmen Herbie, vinna jätteballonger, krocktest, fiskdamm, riktiga Herbie på besök m m.
Eventet fick namnet "Villa, VW, Vovve" då Volkswagen närmar sig Sverige-toppen som familjebilsmärke. Planering av aktiviteter som spel, trollkarl, ansiktsmålning, målarvägg, bio med filmen Herbie, vinna jätteballonger, krocktest, fiskdamm, riktiga Herbie på besök m m.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar